עמוד הבית התקנת ברז ניל

התקנת ברז ניל

ברז ניל הוא ברז שונה מהברזים שאותם יצא לכם להכיר עד כה. מה זה ברז ניל? מדובר על ברז נסתר, כזה שמתקינים אותו לרוב לצורך שליטה על אספקת המים.

יש כאלה שמתקינים אותם מתחת לברז במטבח, אחרים מתקינים אותו קרוב למכונת הכביסה. כל זאת כדי שיהיה אפשר להוציא מהברז הספציפי הזה את התועלת המקסימלית.

מיותר לציין כי התקנת ברז ניל שונה מהתקנה של ברזים אחרים בבית. הברז הזה שונה בנראות שלו מברזים אחרים, לכן גם ההתקנה שלו תהיה קצת אחרת.

לפיכך אם את הברזים הקיימים בבית התקנתם בעצמכם, החלפת ברז ניל זוהי כבר משימה אחרת לגמרי. אין סיבה שתכניסו את עצמכם אל תוך מקום שלא תהיו בקיאים בו.

מעוניינים להחליף ברז ניל בבית? בדיוק בשביל זה תוכלו למצוא אינסטלטור מיומן ומנוסה. ההחלפה תתבצע בצורה מקצועית על פי הסטנדרטים הכי גבוהים שיש.  כאשר השאיפה הסופית תהיה לאפשר לכם להשתמש בברז לשימושים שונים על פי הצרכים הספציפיים שלכם.

החלפת ברז ניל מחיר – כמה תצטרכו לשלם?

אל תבחרו איש מקצוע להחלפת ברז ניל רק על סמך הצעת המחיר שהוא יספק לכם. התקנת ברז ניל צריכה להיעשות בצורה הכי מקצועית על מנת שיהיה לכם שקט. עם זאת ישנו החלפת ברז ניל מחיר סטנדרטי שאותו לוקחים רוב אנשי המקצוע.

אז כמה עולה החלפת ברז ניל? העלות של ההחלפה אמורה לנוע בין 250 ש"ח עד 400 ש"ח, אך המחיר לא קבוע. אם ישנה קורוזיה או חלודה, העלות יכולה לעלות בהתאם לפי האינטנסיביות של העבודה ומחיר סופי תוכלו לקבל רק לאחר שהאינסטלטור הגיע אליכם ובחן את הברז.

החלפת ברז ניל ללא אינסטלטור

בהשוואה להחלפת ברזים אחרים, החלפת ברז ניל היא לא פעולה כל כך פשוטה. עם זאת יש כאלה שמנסים בכל זאת לעשות אותה בעצמם עוד לפני שהם פונים לאינסטלטור.

עם זאת במקרה שבו אין לכם מושג מאיפה להתחיל, מוטב כי תפנו מראש לאיש מקצוע מיומן.

התקנת ברז ניל נעשית באמצעות הציוד המתאים. מראש יהיה עליכם לוודא כי עומדים לרשותכם הכלים השונים להחלפת הברז הקיים. כמובן שיהיה עליכם להצטייד בברז ניל אותה תוכלו לרכוש מכל חנות לכלי בית. לאחר שתצטיידו בציוד המתאים יהיה אפשר לצאת לדרך.

לאחר שתתקינו ברז ניל לשירותים או לכל מקום אחר תוכלו להשתמש בו בחופשיות. עם זאת יהיה עליכם לוודא כי את ההתקנה ביצעתם בצורה הנכונה. הרי התקנה לא נכונה של הברז עלולה להביא איתה בעיות רבות. כל מיני סוגים שונים של בעיות שלא העזתם לדמיין אותן.

איפה צריך להתקין ברזי ניל?

האמת היא כל אחד יכול לחשוב על מקום ספציפי שבו הוא רוצה להתקין ברזי ניל. המטרה של הברזל היא לאפשר הזרמה של מים אל כל מקום שבו תצטרכו אותם.

לרוב נהוג לבצע התקנת ברז ניל לכיור מטבח או לשירותים על מנת לאפשר וויסות של המים לכל מקום שתצטרכו.

בשירותים יהיה עליכם להשתמש בברז כדי לספק מים לניאגרה עצמה. במטבח תרצו להשתמש בברז כדי לספק מים למדיח, למכונת הכביסה או לכל מוצר חשמלי אחר שזקוק למים בחופשיות. הברזים האלה ממוקמים במקום נסתר מהעין על מנת שאף אחד לא ידע על קיומם.

התקנת ברז ניל – השלבים החשובים

לפני שתבצעו התקנת ברז ניל יהיה עליכם להכיר את השלבים השונים. כך תוכלו לוודא כי לא פספסתם אף שלב מבין השלבים שאותם אתם מוכרחים לבצע.

ישנם שלבים שונים שעליהם אפשר לוותר, אך יש שלבים שהם חובה מבחינתכם. ריכזנו לכם את השלבים הכי חשובים להתקנה מוצלחת של ברז ניל.

בשלב הראשון חובה עליכם לנתק את ברז המים הראשי על מנת למנוע הצפה. לאחר מכן יהיה עליכם לנתק את כל הצינורות השונים שמחוברים לברז הניל הקיים. רק כך תהיה לכם חופשיות לנתק את הברז מבלי לפגוע בכל הצינורות שיוצאים ממנו.

פירוק הברז הוא יחסית פשוט, כל מה שצריך לעשות זה רק לסובב אותו נגד כיוון השעון. אם הברז מלא בחלודה או בקורוזיה תוכלו להיעזר בכלים שונים.

ישנם גם כל מיני חומרים שונים שיכולים לעזור לכם לשחרר את הברז בצורה פשוטה וקלה.

לאחר שרכשתם ברז ניל איכותי תוכלו לחבר אותו בדיוק במקום שממנו ניתקתם את הברז הקודם. אנו מציעים לכם לרכוש בדיוק את אותו סוג של ברז על מנת למנוע סיבוכים אפשריים. החלפת ברז ניל נעשית בדיוק באותו האופן, רק שהפעם ההברגה היא עם כיוון השעון.

מתי צריך להחליף ברז ניל לשירותים או למטבח?

אין סיבה לרוץ להחליף ברז ניל כל עוד הוא עושה את העבודה כמו שצריך. החלפת ברז ניל נעשית רק כאשר ישנה בעיה שמחייבת אתכם להחליף את הברז הקיים. מי שיחליף את הברז מבלי שתהיה לכך סיבה עלול להכניס את עצמו אל תוך סיטואציה בעייתית.

הסיבה המרכזית להחלפת ברז ניל היא שחיקה טבעית של הברז. למרות שאינכם רואים את הברז עליכם לדעת כי הוא עושה עבודה מאסיבית. הרבה יותר מכל הברזים האחרים שיש לכם בבית, אפילו יותר מהברז במטבח או בשירותים. לכן השחיקה היא לא דבר שאמור להפתיע אתכם.

מעבר לכך התקנת ברז ניל יכולה להתבצע בעקבות בעיות שונות שנוצרו בברז הקיים. לא תמיד הברז הקיים יעשה בדיוק את מה שאתם מצפים ממנו לעשות. לכן על ידי רכישת ברז ניל איכותי חדש, תוכלו להחזיר את הברז לתפקודו התקין מבלי שתרגישו לא בנוח.

היתרונות של ברז ניל לכיור מטבח או שירותים עם אינסטלטור

התקנה מהירה שתימנע מכם להתמודד עם מצבים שבהם לא יהיה לכם ברז ניל מתפקד. כמו שאתם מבינים השימוש שלכם בברז ניל הוא שימוש תדיר, כזה שאמור להתקיים כל הזמן. ברגע שאינסטלטור עושה את העבודה הוא לא יעמיד אתכם בהמתנה מרובה.

בין אם אתם צריכים להתקין ברז ניל כפול או רגיל תוכלו לעשות זאת עם אינסטלטור.

הרי אינסטלטורים מגיעים עם ידע עשיר בביצוע פעולות מהסוג הזה כמו פעולות אחרות. לכן תוכלו לסמוך עליו שהוא יתקין את הברז הנכון לכם בהתאם לצרכים השונים.

ההתקנה שתתבצע על ידי האינסטלטור תהיה התקנה איכותית. כזאת שלא תגרום לכם להצטרך שוב החלפת ברז ניל כעבור זמן קצר. לא פעם אנשים שהחליפו את הברז באופן עצמאי מצאו את עצמם נתקלים בכל מיני קשיים ביום שאחרי.

התקנת ברז ניל על ידי אינסטלטור מיומן מגיעה עם אחריות מקיפה. מה שאומר שאם כעבור זמן קצר הברז הפסיק לעבוד, תוכלו להזמין שוב את אותו האינסטלטור.

אינסטלטורים שמספקים אחריות מתקינים ברז ניל ארוך בהתאם לסטנדרטים הכי גבוהים.

החלפת ברז ניל ע"י אינסטלטור מומלץ

אז איך בוחרים אינסטלטור מומלץ? חשוב לשים לב שיש לו ידע מקצועי ואת הניסיון הדרוש עבור העבודה, כדאי לשאול שאלות ולהתעניין על מנת לקבל ממנו תשובות שיעזרו לכם להחליט האם הוא ברמה שאותה אתם מחפשים. דברים נוספים שצריך לשים לב אליהם הם איכות השירות והזמינות – תמיד תרצו להזמין אינסטלטור עם תודעת שירות ושיש לו סבלנות אליכם כבר במהלך השיחה על מנת שתרגישו בנוח לבקש ממנו לפתור לכם כל בעיה שתצוץ במהלך ההתקנה או אחריה.

עברתם לדירה חדשה, ואתם רוצים לבצע ברז ניל לשירותים? רכשתם מדיח חדש, אתם רוצים לבצע ברז ניל לכיור מטבח? מהיום אתם יודעים שיש לכם אל מי לפנות. המומחים שלנו ישמחו להעניק לכם שירות מתקדם שלא קיבלתם כמותו במגוון שירותי אינסטלציה שונים.

התקנת ברז ניל בהתאמה אישית לצרכים שלכם עם מתן אחריות ארוכה. מהיום לא מתפשרים גם כאשר מתקינים ברז ניל – אנו כאן בשבילכם, התקשרו עכשיו! 072-3313132

מאמרים בנושא
אינסטלטור לכל הארץ
phone חייגו עכשיו וואצאפ פנייה לאינסטלטור וואטסאפ
ייעוץ בוואטסאפ